21 Aralık 2014 Pazar

OOTD: Masculin Details 🌟

Hellöö👊
Bugün Yağmurlu Hava da Birsürü Kombin Fotoğrafı Çektik 🎈
Son'a Bıraktığım Kendi Tasarımım Etek Kombinim Malesef Yetişmedi Yağmurun Gazabına Uğradık .😊
Senelerdir En Çok Sevdiğim Aksesuarlardan Biri Fötr Şapkalardır 🎈 
Sadece Fotoğraflarda değil normal gün için de de böyle gezdiğim için seneler önce değişik bakışlara maruz kalıyordum, ne yapalım parisienne olmak kanımda var galiba 😊 Ama simdi moda olup herkes takmaya basladigindan beri en azindan bir göz asinaligi oldu 🎈
Ben de rahat rahat takabiliyorum 😊👌
Masculin kombinler cok hosuma gidiyor..farkli olmayi seviyorum aslinda..
Benim icin siradan olmamak cok onemli , basit ve olagan, heryerde olan seyleri sevmiyorum..
Herkes ayni giyinirken biraz farkli olmak bence cok onemli .. 
Heryerde ayni seyler satiliyor, artik kendine ozgu seyler bulmak cok zor..
Okulum bittikten sonra insallah yogunlugum gececek ve denn by deniz erturk koleksiyonum icin daha cok caba gosterebilecegim 👍
Balik etegim 👍 hic ek parca olmadan komple pile olarak yapildi 😊 Simdi hersey heryerde satiliyor ama kalite her zaman benim ilk tercihimdir 👍
Eteğime bayıldım 👍
Kombini En Güzel Hava da Çekilecek 😊

Gelelim bugünden resimlere
:

Oxford Ayakkabılar İyi Ki Var ❤️
Stay Classy 👌
Xxx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder