25 Ekim 2014 Cumartesi

OOTD: Flower Headband ✨

Helloooo ✨
Uzun zamandır yeni post yapamadim,
Gectigimiz hafta okadar guzel bir  fotograf cekimi yaptik ki resimlerim hala gelmedigi icin kendim yenilerini cekmek istemedim😊 tabi en fazla 2 gun dayanabildim..
Siyah ve kirmizinin uyumu biliyorsunuz ki favorileri renk karisimlarimdan biri..
Fakat bugun hava cok kapali ve yagmurlu oldugu icin resim kalitesi biraz dusuk oldu..
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Gelelim resimlere..
Hersey siyah ve tek bir sey kirmizi😍
Boyle kombinler cok hosuma gidiyor..
Simsiyah kombinde tek bir renk farklilik katiyor😍
Guess yagmur cizmelerim ve armani cantami cok seviyorum ne kadar uzun zamandir kullansam da bir turlu vazgecemiyorum..

Sac aksesuarlarinin cok moda oldugu bu sene de bende bunlari yapan ilklerden biri olarak gercekten cok mutluyum, bukadar talep gormesi ve aldigim harika iltifatlar beni cok onurlandiriyor..
 

Mutlu Haftasonlari 😍❤️😍❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder