22 Aralık 2014 Pazartesi

OOTD: En Sevdiğim Mevsim 🎈

Merhabalar 🎈 Mecrea İsbirligiyle Gerceklestirdigimiz İlk Kombinimle Karsinizdayim 👍
Yine bir fotr sapka :) yine ben..
Elimde değil cok seviyorum👌
Yarın bursa yolcusuyum, hem valiz hazirliyorum hem de burda post yapiyorum👍cekimler sayesinde cok kotu grip oldum🙈
Eger biraz iyi  hissedersem uludagdan bildirecegim❄️🎅
Gelelim bugunden resimlere..
Minik kedim benim! ❤️ kapiyi actigimda benden once iceri atliyor🎈❄️

Bootie lerimle ask yasiyorum🎈


Deniz Ertük Loves Mecrea 🎈
Herkes'e Mutlu Aksamlar..
Burdan avon ailesinede tesekkur ediyorum..
Hem bana hem de benim mutlu edeceklerime cok guzel hediyeler secmisler 🎈❄️ Yilbasina kadar bende hediyelerimi gittigim yerlerde birakacagim
Bakalim kimler bulacak❄️🙈
#mutlulukprojesi
👍🎈👏

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder