14 Aralık 2014 Pazar

OOTD: Burgundy Details

Hellooo✌️
Mutlu pazarlar ❤️
Umarım harika geçmiştir pazarınız ! 
Benim ki öyle geçti 😊
Bordo şapkam ve bordo eteğim ile kombinlediğim kürküm geçen seneden beri favorim !
İnsanı biraz kalın göstermiyor değil zaten bu aralar biraz fazla yemek yiyorum galiba kilo alıyorum 😊neyse zaten herkes üzülüyordu çok zayıfladım diye 55'in üzerine biraz çıksam çok sorun olmaz heralde değil mi? 
Napalim insan kış aylarında canı sıkıldıkça yemek yemek istiyor 🎈
Gelelim harika biryerde çekilmiş birbirinden güzel fotoğraflara..
İnstagrama koymak icin secmekte biraz zorlaniyorum ama buraya istediklerimi koyabiliyorum yasasin! 🎈✌️

Harika bir manzara ! 🎈
Armani kolyemi uzun zamandan sonra ilk defa bu kombin ile kullandım..
Bu göl çok tatlı❤️🌺

Ben en cok bu resmi sevdim ! 🎈

Bu arada instagramda takipcilerim 9 bine ulasmak uzere !
Blogum 4 senedir var ama cok ozen gostermiyordum..
2 3 senedir daha cok onemsemeye basladim..
İstemedigim insanlari tabiki engelleyip instagramimda tutmuyorum..
Takipci satin almadan hepsi gercekten beni takip etmek isteyen insanlarla adim adim ilerliyorum  ! 🎈🙏
Artik bilmem kac k olabilmek cok kolay, ama bana gore insanlari kandirabilirsin ama kendini asla..Zaten salak degilsen kimin takipci  satin aldigini anlarsin😊
Benim icin Hak edilmis basari herseyden daha degerlidir 🎈✌️
10 k oldugumda supriz var ! ❤️
Adim adimmmmm 10 k ya 😍🙈

Mutlu mutluuuuuuu gunlerimiz olsun! ❤️🎈👯

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder