4 Ekim 2014 Cumartesi

OOTD : La Fete


Hellooo ✌️
Herkes'e İyi Bayramlar ♥️
Bana ailemin yanında hergün bayram..  Kışın istanbulda ki evime geçtiğimde onların kıymetini daha iyi anlıyorum.. 
😊
Bugün ailemle harika bir bayram geçirdim.. Anneanne, babaanne ziyaretleri en sevdiğim şeydir😍
O yüzden yeni nesil'in aksine bayramları çok seviyorum..
Gelelim bugün giydiklerime.
Dün ki deri eteğimden sonra bugün de ondan daha uzun olan kalem eteğimi giydim.. Tabi ki olmazsa olmazlarım stilettolarım ile beraber..
Bu guess çantama da bayılıyorum gerçekten tak ve çık oluyor..
Nude stilettolarım ile de çok iyi kombinleniyor..
Deri ceketimi de giydiğimde benden mutlusu yok😍


 
Benim Annem canim annem❤️♥️❤️
Annem gerçekten çok özel bir insandır..
Hem harika bir anne, hem harika bir doktor, hem chp meclis üyesi , hem aşırı zeki bir kadın hep örnek aldığım tek insandır..
Onun kendine olan güveni, onun kadınlık gücü hep hayran olduğum ve bana da geçen özellikleridir..
Kendi ayakları üstünde okadar harika durur ve okadar güçlü bir kadındır ki babamın hala ona deliler gibi aşık olması tabiki kaçınılmaz birşey..
Benim anne hayranlığımda burdan geliyor 😍
Bu yüzden ben de hep böyle oldum..
Kendi istediğim şeyler için herşeyi yaparım..Kendi ayaklarım üzerinde asla kimseye ihtiyaç duymadan yaşarım..
Benim için ne bir erkek ne de bir başka şey ailemden önemli olabilir..
Kimsenin düşüncesini önemsemem..Bunun önüne asla hiçbirşey geçemez..
Ben birşey istiyorsam o kesinlikle olur Allahim sağolsun hep kalbime göre verir..
Bu yüzden ağzımdan çok şükür kelimesi düşmez..

Annemi okadar seviyorum ki..
Saatlerce anlatsam bitmez..o benim en yakın arkadaşım♥️ Bana kattigi seyler icin ne kadar tesekkur etsem az..
Hakkini asla odeyemem..
Allah kimsenin annesini basindan eksik etmesin..
Hepinize mutlu geceler ♥️🎈
Xoxo
Deniz💫

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder