3 Ekim 2014 Cuma

OOTD: Leather on Leather


Selam Kızlaaar ✨
Tabiki havalar soğumaya başladıysa deri ve süet ne varsa ortaya çıkmalı..
Deri insanı zarif gösterdiği kadar avam da gösterebilir, o yüzden ince cizgiye çok dikkat edilmelidir..
Hiçbir zaman fazla günlük şeyler giymeyi tercih etmedim, onu herkes yapıyor zaten blogger olmak gerçekten birşeyleri kendine has ve değişik yapabilmektir günlük ve sürekli herkesin giydiği kombinlerle resimler koymak herkes'in yapabileceği çok basit birşey.. Bizim bir farkımız olmalı bu yüzden sık sık post yapmayı tercih etmiyorum..
Gelelim Bugünün Kombinine..
Deri detaylı eteğim ve deri ceketim mangodan..Kalem etekler nekadar boyu kısaymış gibi gösterip bacak boyunu kesse de ben çok seviyorum 😊
Kış gelse ve üşüsek bile bence bu sene kalem eteklerden vazgeçmemeliyiz 👍
Ayrıca sizinle yine bir mutluluğumu paylaşmak istiyorum..
Geçtiğimiz hafta digitouch ekibinden benimle calismak istediklerine dair bir mail aldım.. Dun zorlu center godiva 'da çok tatlı Cansu ile toplantimizi gerceklestirdik..
Onlara blogger olarak katildim..
Bundan sonra guzel projeler ile karsinizda olmaktan cok mutluluk duyacagim ✨
Sonunda acali 5 sene  olan ama 2-3  senedir aktif kullandigim blogumu bir iş haline dönüştürüyorum..
Hayırlısı♥️
Allah yine kalbime göre verdi..
Detay resimlerini Görelim..

Xoxo 
Deniz ✨

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder