29 Nisan 2012 Pazar

Annem'in Benelux Maceraları *

Canım Annem ve Canım Teyzem benelux turuna gittiler..Onlar Pariste Burukselde Hollanda da gezerken bende Fransız dili ve edebiyatı okuduğum için vizelerim le uğraştım..Tabi onlar benim orda olmamı çok istemişler fransızca anlaşabilmek için ama inşallah bende bidahakine giderim..Annem benim blogumu ne kadar çok sevdiğimi bildiği için benim için birsürü fotograf çekmiş..Bende sizlerle paylaşmak istedim..En çok beğendiklerim ise Disneyland de  olanlar..Bakalım sizler de beğenicek misiniz?






                                       Disneyland deki mükemmel gösteriler..







Annem çiçek delisi olduğu için Hollanda dan bile çiçekler saksılar süsler getirdi..Orda da böyle fotograflar çekmese olmazdı ..









2 yorum:

  1. çok güzel fotoğraflar. Fransayı nedense farklı bi sevgiyle seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Gercekten mukemmel bir ulke bende insallah giderimm :)

    YanıtlaSil