4 Ağustos 2014 Pazartesi

OOTD: Roses Are Red Violet's Blue

Merhaba ♥️ 
Bugün kü Post'a Şiirsel Bir Ad Verdim :)
Uykusuzluktan bayılırken size bu post'u yazmak biraz zor olsa da katlanicaz diyorum  😘😊
Saç aksesuarlarımı gerçekten çok seviyorum, herşeyle onlari kombinlemek istiyorum..
Birkaç Gün Önce Yaptiğım bu kombini yoğunluktan şimdi koyabilme firsati buldumm..
Zaten bu aralar kendime ayirabilecek bile vaktim yok..
Biran önce iş hayatim bitsin ve tatile gidiyim istiyorum😊Gerçekten çok yorucuymuş hiç mezun olup çalışmak istemiyorum artik 😂
Bu ara kombin fotoğraflarina da ara verdim cunku kosusturmaktan fotograf cekmeye asla zaman bulamiyorum:)
Zaten birseyi yapmis olmak icin yapmayi hic sevmem, hergun post yapmiyim, hergun fotograf cekmiyim ama cektigimde yayinladigima degsin istiyorum...Zaten gunluk kiyafetler giyip dolasmayi hic sevmedigim icin yogunluktan aceleye getirilmis seyler paylasmak istemiyorum! ♥️
Bu sira beni affedin cunku sac aksesuarlarim beni biraz fazla oyaliyor :)
Ama basari sabir isidir hep bunu soylerim
✌️ Ben istedikten sonra yapamayacagim hicbirsey olmamasi beni iyice guclendiriyor.. Allah'a sukurler olsun ki bu yasta basarili olmanin verdigi mutlulugu gun gectikce daha da tattiriyor..
Allah herkes'e basarinin mutlulugunu tattirsin..
İnanin baska hicbir seye benzemiyor♥️
Resimlere gelecek olursak;
♥️ Have A Good Day Dolls
Xoxo D*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder