28 Temmuz 2014 Pazartesi

OOTD: J'aime La Fete


Merhaba🍬
Bugün Şeker Bayramı olması dolayısı ile ben çocukluğumdan beri mutlu olduğum zamanlar yaptığım şey olan pembelerimi giydim çıktım 💕Bizde bayramlar senelerdir geleneklere uygun geçer.. Dejenere olmuş toplumlar beni herzaman korkutmuştur.. Sevdiklerimizle beraber bayramın gerektirdiklerini yerine getirmek büyükleri mutlu etmek gibisi var mı? 
Kıyafet detaylarıma Gelecek Olursak; 
Kombinde ki en sevdiğim ve dolabıma yeni gelen parça ile başlamak istiyorum.. 
💕👜
Michael Kors Türkiyeye Gelmeden Önce de en sevdiğim markalardan biri idi, şimdi gerek renkleri gerek ise modelleri ile sürekli koleksiyona katmak istediğim çantalarla dolu.. Bende ufak bir kararsızlıktan sonra dönüp dolaşıp yine pembe aldım 💕
Bence çok ta iyi yaptım 🎀
Bir kızın en iyi dostu pembe değil midir zaten ?
Elbisemi bayılarak giyiyorum..
Ayakkabılar zaten hem çok rahat hemde renkleri iyibari ile beni mutlu ediyor 💕
Bayram Fotoğrafları Gelsin Madem🌺




Elbise: Koton
Ayakkabılar :Nine West 
Çanta:Michael Kors

💕 xoxo💕
.Deniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder