11 Ağustos 2014 Pazartesi

OOTD : Retro

Helloooo ✌️
Yüksel bel jean'leri çok seviyorum.. Özellikle onu stiletto ile kombinlemeyi çok seviyorum ! 👊
İş yerim çookk rahat , e babadan da torpilli olunca Hayat Holding'i çok seviyorum ! 😍✌️ 
Kotla gitmem de kaçınılmaz son du 😏
Bu sene çalışmaya her yönden adapte oldum.. Hiç alışkın olmadığım gezmekten hiçbirşeye vakit bulamadığım hayatım birden bire sorumluluklarla doldu ♥️🙏
Ve ben bundan çok mutluyum..
Başardıkça başarmak istiyorum..
Egolarım herzaman tavandı, hiç mütevazi olamicam, artık daha da tavan.. 😎 Allah'ıma binlerce kez şükürler olsun.. 
Harika bir hayat, mükemmel bir kalp verdiği için bana 🙏 
Bugün çok duygusalım , hem is yerinde aldığım duyumlar, hem de canim musterilerimin geri donusleri beni cok mutlu etti ♥️🙏😍
Kalbim huzurla ve mutlulukla dolu..
Madem böyle kombinimi de görelim ozaman ✌️
💙xxx 
D* 

1 yorum:

  1. kombinine bayıldım.
    iş hayatında ki başarılarının da devamını dilerim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil