21 Temmuz 2014 Pazartesi

OOTD: With Headband

Merhabalar 💙
Haftasonu Ataşehirdeydim..
Canım kardeşim Büşra'm Bana kalmaya geldi :)
Nişantaşında gezerken ona saç aksesuarları yapabilmem için malzeme almaya gitmek aklımıza geldi 💙
Böylelikle canım kardeşkomunda birsürü saç aksesuarı oldu 💙
Ataşehirde Oturduğum Gardenya Sitesi Gerçek Bir Cennet :)
Bizde bunu değerlendirelim dedik..
Şimdi gelsin resimler ☀️
Çimlere yayılmak en sevdiğim şey 💙
Saç aksesuarlarıma gerçekten aşığım💙
Bu aralar sürekli yeni modeller yapmak istiyorum :)
Ama okadar yoğunum ki hala tam anlamıyla üstüne düşemedim :)
Bodruma gitmeden önce kendime birsürü yapmayı planlıyorum 😊💚💛
Bu yaz tatilimi çok erteledim,
Hem iş hem canım sedamin düğünü derken koşuşturmalarımız hiç bitmeyecek gibi duruyor 💙
@dennhairaccessories 💙
Bugünlerde en güzel haber ürünlerimin
İzmirde 5dejunio butikte satilacak olmasi:)
Yakin zamanda bir suprizim daha var hemde kocaman💙
Ama yogunlugumun gecmesi gerekiyor!
Gerçekten cennet değil mi?
Geçen sene batı ataşehirde otururken taş yığınları arasında okadar bunalmıştım ki doğaya aşık bir insan olan bana burası fazla güzel geldi 💚

Mutlu akşamlar olsun😘


1 yorum:

  1. Sac aksesuarlarina bende bayiliyorm :) seninki de cok hosms cnm :) banada beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil