8 Şubat 2015 Pazar

OOTD: Polka Dots

Hellooo ❤️ İnsanın kendi diktiği şeyleri giymesi gibisi yok.. Bu benim icin ne kadar buyuk bir mutluluk kelimeler ile ifade edilemez🎈 kucukluk hayallerim artik tamamen gercek oluyor ve mutlulugum gun gectikce cogaliyor ❤️
Cok sevdigim puantiye deseni ile bayildigim bir etek diktim .. Umarim siz de begenirsiniz
Cok uzun zamandir stil paylasimlari yapmamiyorum
Tatilimin yarisini uludagda ve kartalkayada gecirdim:) Kışın kar'ı sadece kayak yaparken seviyorum kayak ta en sevdigim spor oldugu icin doyamiyorum🎈

Sac aksesuarlarimla ugrasmaktan vakit buldugum kadari ile bir post hazirladim simdi detaylara gecelim
Bu arada iphone 6 gercekten fotograf makinesi kadar guzel resim cekiyor aldigima cok sevindim:) artik yanimda koskocaman prof. Fotograf makinesi tasinama gerek kalmayacak❤️❤️😍😍
 Herkes'e hayallerini gerceklestirmenin mutlulugunu dilerim.. 🎈🎈🎈❤️

Mutlu geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder