17 Ocak 2015 Cumartesi

OOTD: Pink Fur Bag

Hello💕
Nasılsınız Bakalım ?
Ben cok iyiyim sizinle de mutluluğumu paylasmak istiyorum ! 
Deniz Erturk Allahin izni ile sirket oluyoooor💪
Bende bu aralar malum evraklar belgeler
Dikis makinasi falan kosusturuyorum..
Yeni postlar cok zor olsa da bugun bir tane cekebildim💕
İnsallah yakin zamanda daha cok zaman ayiracagim..
Yeni urunler su an icin herseyden daha onemli benim icin 💪💕 Simdi bundan sonra ki hedefim acacagim showroom'um 💕
Allah yanimda oldugu surece her istedigimin olacagina inaniyorum
Kalp temizligi ile birseyleri cok istemek surekli basariya sebep oluyor..
Oznellik,azim ve emek gercekten cok onemli..
Allah'a cok sukur ki istedigim hersey tek tek oluyor..
Hadi bakalim simdi bugunun kombinine gelelim

Kürk aksesuarlar gercekten favorim
Kurklu eldivenlerim kurk pelus cantam ve kurk detayli montum ile bir kombin yapmayi tercih ettim..
💕
Sevgiler ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder