20 Temmuz 2012 Cuma

Fiyonk Topuz

Selam Kızlar,
Geçen hafta düğünümüz vardı ve saçım konusunda çok fazla düşünüp bir karar verememiştim..En sonunda doğum günümde isteyipte yaptırmaktan vazgeçip Paris Hilton da görüp beğendiğim bir topuz yaptırmaya karar verdim :) Bütün gece minnie mause gibi gezdim ama bence çok tatlı oldu .. Sizinle de paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz..
Düğünden fotoğraflar gelsin bakalım..








Evde hazırlık aşaması fotoğrafları :))



Bunlar da düğünden kareler..

                                                                     Güzel annem <3
                                                           Canım kuzenim EDA <3
                                               Buda annemin topuzu.. ben çok beğendim :)

2 yorum:

  1. bence çok tatlı olmuş! bu modeli kendime yakıştırmam ama senin tarzına da gitmiş bence ;)

    bana da beklerim seni, bir de çekilişim var katılmak istersen mutlaka beklerim:
    http://edankb.blogspot.com/2012/08/pinspire-cekilisi.html
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim tatlımm..

    YanıtlaSil