20 Temmuz 2012 Cuma

Cemil İpekçi:Bujiteri fuarı tanıtımı


Dünyanın dört bir yanından gelen imalatçıları, distribütörleri, ithalatçıları, ihracatçıları, perakendecileri, toptancıları ve zincir mağazaları 13 - 16 Eylül 2012 tarihinde 4. kez bir araya getirecek olan Bijuteri ve Tekstil aksesuarları Fuarı’nın globalde tanıtım yüzü olan Efsane Modacı Cemil İpekçi, fuar öncesinde basın mensuplarına çarpıcı açıklamalarda bulundu. Ünlü Modacı Cemil İpekçi’nin tasarladığı kıyafetleri ile kombinlenen birbirinden muhteşem takılar davetlilerin gözlerini kamaştırdı…











Ünlü Modacı Cemil İpekçi; ‘Takı herhalde yaşamımda en düşkün olduğum giyimlerden biri, çünkü bana gore takı kendini ifade etme şekli. Hayatımda kendimi kolyesiz, küpesiz, yüzüksüz hiç görmedim. Uzun yıllardır Türkiye’de bijuteri sektörünün hakettiği yeri alamadığını düşünüyor ve bunu kişilerin altına ve pırlantaya olan düşkünlüklerine bağlıyorum. Globale baktığımızda, takıseverler artık maddenin değerinden çok güzelliği ve hoşluğuna değer veriyor. Yıllardan beri çoğu elbisenin askılarını bile bijuteri olarak kullanıyoruz. Bundan 30 sene evvel Avrupa’ya gittiğimde bijuterileri alıyordum onları kesiyordum,biçiyordum ve kullanıyordum. Artık bijuteri takı tek sadece takı olarak kullanılmıyor bu sene dünya koleksiyonlarında bile bijuterinin tekstil aksesuarı olarak kullanıldığını görüyoruz. Ben yaptığım bir bikini koleksiyonunda da bujiteri kullanmıştım. Bunun için demek ki bijuteri ile giyim sadece takmak için değil giymek adına da birleşiyor. 









Ben kombinleri ve mücevherleri çok beğendim ya siz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder