1 Mayıs 2012 Salı

Denizin Dünyası Artık BenMODA'da !!

Sonunda başardım..Severek takip ettiğim , takip edebilmek  için asla hiçbiryerde ipad'imi elimden düşürmediğim BenMODa platformuna artık bende girdim..Gerçekten son zamanlarda istediğim tek şeydi.. Ve olunca okadar sevindim ki anlatamam..2 mutluluk aynı güne denk geldi.. Bir de mutluluğa Kral Tv Müzik Ödülleri eklendi..Ben çifte mutluluğumla geceyi bitirdim..Kısacası DENİZİN DÜNYASI artıkk BenMODA'da <3

Beni BenMODA'dan takip ederseniz çok sevinirim..
Sizler için bloguma emek vermeye güzel postlar hazırlamaya çalıştım..Eğer birinizden birinize en ufak bile olsa birşeyler katabildiysem ne mutlu bana..Herşey için emeği geçenlere çok teşekkür ederim..
Bundan sonra sizler için daha çok emek verip daha güzel şeyler hazırlamaya çalışacağım..



                                                     


                                                              IPhone uygulamaları..



                                                               Ipad uygulamaları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder