1 Mayıs 2015 Cuma

OOTD: Pariste 1. Gün🇫🇷

Saluuuut 🇫🇷 bonjour mademoiselles ❤️😛

Evet ne anlatiyoduk:) paris ! 
Paris paristir yani aslinda soylenecek hic birsey yok mus gibi geliyor !
Buyulendim:)
Eiffel yuzunden fransiz filolojisi okumak istemistim ne kadar dogru yapmisim..
Zor da olsa boyle bir ulkenin boyle bir sehrin dilini biliyor olmak gibisi yok..
Hem insanlarindan hem de cevreden bukadar etkilenemezdim..
Metrolar ozellikle champs elysees
O konusmalar o aksan..
Beni birakiiin beni birakiiiin beni birakin bu caddelerde diye sarki soyleyerek gezecegim galiba heryeri 💕👻

1. Kombinim tamamen setretekstildi
İlk gun spor olmayi tercih ettim..
Tabi benim spor anlayisim bukadar iste en fazla 😛
Parisin detayli anlatimi ile ilgili post yapacagim icin bu postumda sadece kombinimden ve ilk gun gittigim yerlerden bahsedecegim..

Printemps du louvre , louvre muzesinin altinda bir alisveris merkezi!
Efsane desem yeridir cunku harika seyler var 💕


Tabi ki louvre muzesi 💕✨
Gezmekle 3 gunde bitirilemeyecek bu muze gercekten herseyi ile gorulmeye deger...zaten en cok turist alan muze unvanini almis..
Paris e giderseniz sakin gormeden gecmeyin ! 
Champs elysees nin meshur kapilari 🇫🇷daha ne resimler gelecek ..
İlk gun biraz yorgunluk var affedin ✨

Eiffel Eiffel 💕 gunduz ayri gece ayri guzel .. Galiba burdaki her gunumda eiffel gormeden yapamayacagim:) 


Butun simarik pozlarimi paris tatilim boyunca benimle gorebilirsiniz bastan soylemesi 👻😛
Olsun okadar mutluyuz ama dimi:)

Ve geldik gunun sonuna..
Seine nehri ve eiffel'in gece goruntusu unutulmaz bir haz yaratiyor ..
İyi geceler paris 🇫🇷

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder