3 Mayıs 2015 Pazar

OOTD : Disneyland 🎈🐭❤️

Heyooo❤️ 
Disneyland benimmmm hayatim boyunca kendimi en cok mutlu hissettigim yer oldu
Cocukluguma dondum desem yeridir :)
Zaten cok ta buyumus oldugum soylenemez ama neyse 👻
Hayal dunyasindan cikip gercege donmeyi asla istemiyorsunuz ☺️
Heryer cocuklugunuzdan beri en sevdiginiz kahramanlar ile dolu hersey onlar ile dekore edilmis✌🏼️
Disney karakterler gecidi en etkisinden cikamadigim seydi 🐭
Disney store super biryerdi 🎈
Minnie ile ilgili ne varsa aldim
Hatta ilk ceyiz alisverisimi bile yaptim diyebilirim haha 🙈
Bu disney satosu 🇫🇷
Disneyland 'in tema park kisminin en sonunda bulunuyor✨
Ogun ayagimin agrisindan ve saskinlikta. Cok fazla fotograf cekememisim
Disneyland den aldiklarimi yakinda paylasacagim🎈
Size de ruya gibi gunler diliyorum..
Sevdikleriniz ve huzur heep yaninizda olsun✌🏼️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder