11 Nisan 2015 Cumartesi

OOTD: Sporty Saturday 🎈



Merhaba🎈 Bugün yorgunluk falan dinlemedim attım kendimi dışarılara ✨ Ne güzel bir hava vardı üşümemenin keyfini çok özlemişim..
Okadar kan eksikliğim var ki o yüzden kışın mecbur kalmadıkça dışarı çıkmak istemiyorum..
Çünkü resmen donuyorum! ⛄️
Bu Yüzden güzel havalar hem ruhumu hem bedenimi besliyor mutluluğuma mutluluk katıyor resmen ..
Gelelim bu deniz ne yapiyor ? Neden bukadar koşuşturuyor..
Zaten boş durmayı hiç sevmem
Bir de bu sezonlarda işlerim çok yoğun olduğu için sürekli malzemeciler ve atölye arası mekik dokuyorum ☺️ öyle ayyyy çok yoğoonooom diyen boş insanlardan değilim gerçekten son zamanlarda kendime ayıracak 5 dakika vaktim kalmadı☺️mutsuz muyum? Tabi ki en mutlu benim çünkü yaptıklarım, tasarladığım saç aksesuarları aşırı beğeniliyor ve insanların mutlu günlerine ortak olmak, güzel geri dönüşler almak beni inanılmaz mutlu ediyor🎈
Bir de bu ara size bir süprizim var🎈
Çok güzel biryerden harika kombinler ile geleceğim ✨ Süpriz tabi söylenemez🙈 Bakalım ben de merakla bekliyorum..
Spor giyinmeyi sevmiyorum evet ama cumartesi günleri de biraz rahatlık seviyorum galiba ❤️
Hem rahatlığına hem de renklerine bayıldığım kombinim'in hediye ayakkabıları için modsimo.com 'a teşekkürler🎈
instagramdan :@modsimocom adresinden bulabilirsiniz ❤️
Gelelim Resimlere 😍☺️






Herkes'e Mutlu Cumartesiler Ozaman ❤️🎈

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder