29 Kasım 2014 Cumartesi

OOTD: Think Pink, Wear Pink💗

Selammm
💗
Bugün yeni bir etek modeli çizdim ve bunun hazırlığına başladık ! 💗🌟
Mutluluk üzerine mutluluklar yaşadığım bugünlerde herşeyin bukadar güzel gitmesinin sebebini iyi düşünmeye bağlıyorum..
Burayı bazen dertleşmek için kullanabiliyorum
.. Okadar güzel ki duyduğum sözler aldığım yorumlar her geçen gün daha çok bağlanıyorum işime..
Blogum işim oldu evet artik sadece yaptiklarimdan ve sattiklarimdan degil
Blogum ve instagramima da reklam alarak para kazaniyorum..
Hem isim hem de en sevdigim hobimin moda olusu cocukluk hayalimdi..
Senelerdir hep degisik seyler yaptim
Ama artik kendi markami olusturdum
👊Deniz Erturk adini hazmedemeseniz de ileride cok guzel yerlerde goreceginize emin olabilirsiniz👊
Emek herseydir, emeksiz yemek olmaz diye bosuna dememisler..
Ben gercekten yuregimle emek veriyorum
Ve bunun karsiligini fazlasiyla aliyorum..
Mutlulugumun tarifi imkansiz 💗👯
İnsallah daha guzel gunler gorecegim🙈💝

Gelelim pembis resimlerime..
Pink Dreams 💗💝

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder