21 Kasım 2014 Cuma

OOTD: Şapkasız Çıkmam 😉🍂


Merhaba 🍁🍂
Bugünlerde yepyeni projelerle kalbim pir pir .. Bu sebeple bloguma cok zaman ayiramiyorum..
Ama yakinda oyle fotograflar gelecek ki kendimi affettirecegim 😬😏
Oncelikle kendime ait bir bileklik koleksiyonu hazirliyoruz..
Anlastigim firma calisanlari gercekten cok tatlilar 🎈❤️ Ne istersem yaptilar..
Dun ise cok tatli bir moda tasarimcisi olan fatma ile keyifli bir toplanti gerceklestirdik:)
Beni butiginde cok guzel agirladi..
Haftaya yeni projemizin ilk fotograflarini paylasacagim..
❤️💪
İnsanin kendi diktigi kendi tasarladigi kiyafetleri giymesi gibisi yok..
Yaptigim etekten simdiden deli gibi siparis aliyorum..
Kalbi temiz olan ve Allaha bukadar guvenen ve her isini ona birakan biri olarak Allaha sukur ne istersem oluyor..
Mutlulugumun tarifi imkansiz..
Hepinize destekleyen herkese yanimda olan butun sevdiklerime tesekkur ederim! ❤️🎈💪
İt urur kervan yurur demisler..
Hayat boyu kimseyi takmadim kendimden ve basarimdan baska hickimseyle ilgilenmedim :) 
Ve basardikca herseyden cok mutlu oluyorum..
Allah herkese bu duyguyu nasip etsin..
Gelelim resimlerimize..


You Talk I Walk 😊💪

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder