19 Eylül 2014 Cuma

OOTD: Long Black Dress

Merhaba ♥️
Bugün de modasor'un gonderdigi baska bir elbise ile karsinizdayim..
Deniz hanim'in kargosu gelmeden onceki gun siyah uzun biraz da sonbaharda giyilebilecek bir elbise ariyordum, kargomu gordukten sonra gercekten cok mutlu oldum..
🌟
Kalbim temiz iste , heryerde kalp guzelligi bana cok guzel olaylar yasatir♥️
Allah'ima sukurler olsun ki mutluluk huzur sevgi herseyin en guzelini yasiyorum..
Bugün blogumla ilgili ilk is teklifimi aldim ! ♥️👍
4 senedir olan blogum sonunda bir iş'e dönüsüyor heyecanlıyım !
Kombinime gelecek olursak;
Şapkalar senelerdir vazgeçilmez parçalarım,
Geçen sene de moda olmaya başlayınca bende zara'da gördüğüm bütün şapkaları tplamıştım..Tabi ki bu sene de doymak bilmediğim bir şapka alışverişi yapacağım..
👌
Modagram elbisemi şapkam ve michael kors çantam ile kombinledim 😍
Umarım beğenirsiniz, ben içinde çok rahat ettim 🌟
Haftasonu yaklastikca stresim artiyor,
Senelerdir okulumdan firsat buldukca eventlere gitmek en zevk aldigim sey ve bu sene Ali Gür Yaz'a Veda Partisi İçin event'e ev sahipligi yapacak blogger oldum♥️Hem heyecanliyim hemde cok stresli.. Dilerim hersey cok guzel olur
👍Size Mutlu haftasonlari 🍂🌟

Pembe cantamla da denemedim değil 🎀💕

Xxx
D🎀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder