26 Eylül 2014 Cuma

OOTD : Autumn Feelin

Selam ✌️
Bugün Harika Bir Gün Geçirdim♥️
Dün Gece Zilli'nin Açılış Partisinde Biraz Fazla Eğlendiğimizden Ötürü Sabah Kahvaltısı İle Öğlen Yemeğini Birleştirip Pan-Cake Yemeğe Moda'ya Gittik, Tabi Bunu En Güzel Yapan Yer 👍 Munchies 😬
Resimden De Anladığımız Üzere 😍

Dün geceye gelecek olursak, istanbulda gitmekten tek zevk aldığım yer hem tanıdık hemde türkce pop caldigi icin zilly 😍
Bende acilista canlarimi yalniz birakmadim tabiki 👍♥️
Arto, kemal dogulu, zafer koseoglu , ataberk 👍 Bu 4 lu bu sene de cok ses getirecek !

Yeni dekor ♥️😍✌️
Kemal 👍

Bugünün Kıyafetine Gelecek olursak 💫
Sonbahara hala uyum saglamak istemiyorum galiba gonlum yazdan yana ☀️

Ben ya siyah ya beyazim ortam yoktur ya tam kış gelsin ya da yaz olsun!
Modagram'in perfect jean kreasyonu tam bir harika 😍
Pantolonuma bayildim..
Zarif hediyelerinden oturu modasor ailesine tekrardan tesekkur etmek istiyorum..
Gelelim resimlere 😍
Herkes'e mutlu haftasonlari 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder