9 Temmuz 2014 Çarşamba

Colours are the best motivations

Merhabaa ☺️ 
Siyah giymeyi ne kadar çok sevdiğimi biliyosunuz 😉 ama renkler de en iyi motivasyon kaynağıdır.. Siyah Beyaz nereye kadar dedim ve yaz'a uyum sağladım 😊
Mudo'dan aldığım mavi gömlek elbisem çok sorulmuştu, bu da onun turuncusu..
Keşke her rengi olsa da hepsini alsam bir şeyi çok beğendiğimde her rengi benim olsun istiyorum..
Mudo Duy Sesimi Ve Bu Elbisenin Bütün Renklerini Yap Lütfen😊
Yazın sıcak günlerinde gerçek bir kurtarıcı arıyorsanız keten elbiseler gerçekten bu görevi görüyor 😊 Bir de çalışma hayatına adapte olmaya çalışıyorsanız , her gün erken kalkıp güzel giyinmek zorundaysanız en büyük tavsiyem tek parça elbiseler ☺️😉
Ben hiç bir zaman geceden birşey hazırlayamam çünkü, bende herşey bir anda gerçekleşir ve son anda olur ☺️
Buna ramen çok hızlı hazırlanırım.. Erkek arkadaşım çok şanslı uyuşuk insandan nefret ediyorum☺️
Sabah erken kalkıp hemen karar vermek istediğim için de bu elbiseler benim için herşey demek 😍
Beğendiğinizi biliyorum o yüzden hadi resimler gelsin:
Geçen sene aldığım MK Jelly sandaletlerim bu sene aldığım beyaz MK çantam ile çok uyumlu oldular ..

Sıcak havalarda sacımı toplamayı çok seviyorum..
Zaten herkes toplu saç'ın çok yakıştığını söylüyor o yüzden saçlarımı böyle çok seviyorum ..
Sizce de çok rahat gözükmüyor mu? 
Size iş yerinde bu post'u yaparken güzel bir gün diliyorum 😊
Bir an önce tek istediğim Her sene olduğu gibi Bodrum'a gitmek ve kendimi sadece güneşlenmeye adamak ☀️
Şu anda Kuum Sortie Beach te güneşlenirken ki mutluluğumu bir düşündüm de .. Neyse ben işimin başına dönüyorum :) 
Fransızları bekletmeye gelmez :) 

Mutlu Günler ☀️


1 yorum:

  1. Bugün ki posttum da bende Turuncu ya değindim. Çok güzel bir kombin olmuş. Son satırlarda ki yazlıklarına kesinlikle katılıyorum. Ama bende işimin başına döneyim Rusları bekletmeye gelmez.

    YanıtlaSil