3 Mayıs 2014 Cumartesi

Ootd & Longchamp '14


Selam ♥️
Ben bugün bağdat caddesine longchamp  yeni sezonunu görmeye gittim, bizi harika bir sunumla karşılayıp yardımcı oldular, bugüne özel indirim imkanları ve hediyeler vardı.. 
Yeni sezon birbirinden renkli longchamp çantalari kaçırmayın derim.. Spor giyinmeyi pek sevmem ama spor giyindiğimde en çok tercih ettiğim çantam annemin paristen getirdiği siyah Longchamp'im olur ..
Bugün rengarenk çantalar arasında kayboldum diyebilirim..
Ne giydiğime gelicek olursak; bugün haftasonu diye rahat olmak istedim.. Michael Kors babetlerimi rahatliklari acisindan ayağımdan cikarmayı dusunmuyorum :)
Ceketler ilkbahar ayı boyunca favorimdir 👊 Geçen sene zara'nın
bütün renk seçeneklerindeki ceketlerini topladığım için bu bahar ceket konusunda pek rahatım 👍
Fotoğraflara gelecek olursak..

Hepinize Harika Haftasonları Dilerim♥️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder