26 Nisan 2014 Cumartesi

Kahvenin Her Tonu..

Selaaaam ! 👊
Eskiden en sevdiğim ve giymekten en çok zevk aldığım renklerden biri kahverengi idi. Sonra panik atağım yüzünden kullandığım ilaçlar bana kilo aldırınca siyahla aşk yaşamaya başladım ve aldığım kiloları geri vermeme ramen siyah aşkım hiç bitmedi ve bitecek gibi de durmuyor ..
Gel gelelim hep siyah hep siyah nereye kadar dedim, aslına bakarsanız renkli giyinmeyi oldum olası pek sevmem, yazın beyaz kışın siyah benim için 2 renk vardır 😉Arada değişiklikler yapmayı seviyorum..
Bu sebeple bugün baştan aşağı kahve tonları oldum..
Ben bu kombini çok sevdim, instagrama bakılırsa sizde çok sevdiniz 😊
Şık şeyleri casual hale getirmeyi seviyorum, normalde bu pantolonu bir stiletto ile hayal ederken gittim Burberry sneakerslarımla giydim..
Ve gayette güzel oldu bence 🙈
Dilerim sizde beğenirsiniz 😄
Mevsim itibari ile bahçemizle uğraşmaya başladık, çiçeklerimiz açıyor yenilerini dikiyoruz bahçe stili ile yakında yeni bir post yazmak için annemin bahçemizi iyice güzelleştirmesini bekliyorum 🌸💐
Şimdi sizi fotoğraflarımla başbaşa bırakıyorum 🔜









1 yorum: