1 Nisan 2014 Salı

Deniz's Birthday Party



Merhabalaaar 💕
Dün gece doğum günümü kutladık.
Aslında 26 marttaydı ama haftaiçine  denk geldiği için biz cuma akşamı kutlamayı tercih ettik ..
Bir Çapamarka Mekanı olan Arabesque Gerçekten harikaydı.. Büyüleyici demek bile az kalır.. Bütün gece mekanın detaylarını inceledim..
Bütün sevdiklerim yanımda olamasalarda ben verdikleri enerjiden herkesi yanımda hissettim 😊
Okadar mükemmel bir ailem okadar mükemmel dostlarım ve okadar huzurlu bir özel hayatım varki hayatımda olan bütün herkes'e teşekkürler ..
Fotoğraf paylaşmıyorum diye erkek arkadaşım yok sananlar olmuş.. 4 senemiz bitti 5. Senemize girdik sadece özel hayatımla ilgili gösteriş yapmayı sevmiyorum okadar ..
Orası bana kalsın , ben huzurlu oliyim siz moda kısmıyla ilgilenin istiyorum 💕
Anlayışınıza teşekkürler 😊🙏
Gelelim gecemize ..
Masamız bu şekilde pembelerle hazırlanmıştı 💕manzaramız zaten bir harikaydı💓
Arabesque çalışanları gerçekten çok ilgililerdi .. 🙏 İzzet Çapaya kocaman alkış 👏
Prenses tacı ve en sevdiğim renklerle hazırlanmış hatıra fotoğrafı çerçevem 👍
Mekanın heryerinde ayrı ayrı fotoğraf çekilmek isterdim ama okadar eğlendim ki gerçekten fırsat bulamadım😊
Resimde olmayan arkadaşlarım için üzgünüm .. 
Dansöz ve Zenne showları harikaydı 😂💓
İyiki doğmuşum 🙏😊
Gecenin sonuna doğru mutluluk pozlarımız 👊
Biz çok eğlendik 💓
En guzel pasta icin tabiki teyzem Burcin Birdane'ye tesekkurler  😊💕
Herkese sevdikleriyle geçireceği mutlu seneler dilerim 💋💋

1 yorum:

  1. Mutlu yıllarrr :) gerçekten her şey şahane gözüküyor çapamarkanın diğer mekanlarını ziyaret etmiş olsam da bir türlü fırsat bulup gidemediğim yerlerden biridir arabesque ama sanırım çok şey kaçırıyormuşum :) sevgiler

    YanıtlaSil