24 Ocak 2014 Cuma

Sevgililer Günü Hediye Önerisi Part 1

Merhabalar :)Bu Post'umuz hem erkekleri hemde kızları ilgilendiriyor..Tabii daha çok erkekleri ;)
Evet sevgililer günü yaklaşıyor..Siz hala kafanızda ne hediye alacağınızı ve nasıl bir sürpriz yapacağınızı planlamadıysanız size birkaç fikir önerisinde bulunmak isterim..


Önceliğimiz tabiki kızlara hediye konusu..Biz kızları mutlu edicek hediyeler zaten çok açık değil mi?
Mesela ben çanta ve ayakkabı manyağı olduğum için bana hediye alması çok kolaydır :)


Benim için en çok anlam ifade eden markadan bahsediyorum..Evet baylar bir Michael Kors Çantaya kim hayır diyebilir ki?

Michael Kors Çanta Önerileri:




Hamilton Modeli Benim En Sevdiğim <3


 
 

 

 

 



                                      Bende de bulunan bu güzel modeli ise shopping bag :)


Şimdi gelelim Hem Erkekleri Hem Kadınları İlgilendiren Bir Hediyeye ! ''SAAT ''
Zaman sevgilinizin yanında su gibi akıp geçiyorsa sizde ona bir saat hediye ederek beraber zamanı durdurabilirsiniz . :)

Ozaman Gelsin Saat Önerileri :


                                                    
 İlk benim Saatimle başlamak istedim ben severek kullanıyorum.


                                                 
                                               
                                       
                            
Spor model seven erkekler için Diesel bence en uygun marka ..

                                                       

                                                         Gc Herzaman Efsane !

                                           
                                                 Biraz Pahalı ama Değer diyorsanız :)


 

 

Erkekler için En Mantıklı Hediyeler bence Kartlık ve Cüzdanlar..
O zaman gelsin modellerimiz :



Benim tercihim LV kartlık .Çünkü Sıcak baskı uygulaması sayesinde içine baş harflerinizi yazdırır günün anlam ve önemine yakışır bir hediye vermiş olursunuz :)


Hediyeler tabii ki söylemekle bitmeyecek,bende 14 şubata kadar sürekli size hediye önerilende bulunacağım bukadarla sınırlı sanmayın :)



Yarın için beklemede kalın harika romantik fikirlerim var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder