7 Ocak 2014 Salı

Home Sweet Home ❤️

Merhabalaaar ❤️
Bir öğrenci evi en fazla nasıl olabilir demeyin, yaptım oldu :)
Geçen sene Batı Ataşehirde olan evimi bu sene Doğu Ataşehire taşıdım.. Benim için hem daha kolay hemde daha güvenli oldu..Kıyafetlerim konusunda olduğu gibi evim konusundada çok takıntılıyım.. Kendime 3 renk belirledim ve evimde bu 3 renkten başka hiçbir renk yok, tabi yatak odam hariç.. Orası pembeden asla vazgeçemeyen ben için bir cennet💕
Bunu yapmak zorundaydım herşeyden çabuk sıkılan bir yapım olduğu için evimin renklerinden sıkılınca odama kaçıyorum😂
Benim tercihim Siyah Beyaz ve Kırmızıdan yana oldu..
Mobilyalarımda genel olarak çok sevdiğim beyaz'ı kullandım.. Bazı şeyler siyah tabi :)
Aksesuar olarak kırmızıyı tercih ettim.. Evimle aşk yaşadığım için heryer kalplerle dolu👍❤️
Sizin için güzel güzel heryerin fotoğrafını çekmek isterdim ama tabiki evim benim özelim :)
Yinede sizinle bu fotoğrafları paylaşmak istiyorum bakalım beğenicek misiniz❤️? 
Fransız dili ve edebiyatı okuduğum  ve Paris aşığı olduğum için evimde birçok Eiffel Kulesi görmek mümkün❤️
Heryerde mum olmalı tabiki👍
Kırmızı uyku bandım olmadan asla :)
Tabi odamın rengine uymadığı için onu odama sokmuyorum bukadar da takıntılıyım şu kırmızı ve pembe konusunda 😂
Ben evimde genelde İkea'yı tercih ettim.. Hem öğrenci evi konseptine çok uyuyor hemde ne istersem bulabiliyorum❤️
Kırmızı puantiyeli ip perdelerim  çok tatlı değiller mi? :) 
Yakın zamanda dahada detaylı şeyler paylaşacağım.. Gerçekten çılgınca ev alışverişi yapıyorum :) okadar orjinal şeyler buluyorum ki anlatamam 👍
Herkese Hep sizi mutlu edicek, kendisinden çok sizi düşüncek , el üstünde tutucak ve senelerce bir dediğinizi iki etmeyecek, gözünüzün içine bakıcak ve siz söylemeden ne düşündüğünüzü anlayacak bir sevgili dilerim ❤️🙏
Son olarakta pembiş odamdan çok küçük bir detay💕 yakında daha detaylı bir post blogda olucak 💕

Final haftam yüzünden çok ayrı kalıyoruz blogumla.. Herkese Mutlu Günler Huzur hep sizinle olsun😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder