30 Aralık 2013 Pazartesi

Herkese Nişantaşından Mutlu Yıllar♥️

Merhabalar 😘😘
Nişantaşı hersene olduğu gibi bu senede bir harikaydı❤️ Ben ışıklı tünel'i çok sevdim..
Bu sene daha az süslenmişti ama yinede kendini farklı bir dünyada hissetmemek elde değildi.. 
Ben bu sene de her anına her saniyesine şükrediceğim bir hayat yaşadım..
Allah herkese mutlu huzurlu Aşk dolu bir hayat nasip etsin..
Herkesin hayatına onu kendinden daha çok düşünecek birini çıkarsın.. 
Herkesin kalbine göre bir hayat yaşatsın inşallah..
Sizin için 2014 dileklerim bunlar.. ♥️
Siz sevgili takipçilerimi ayrı ayrı öpüyorum mutlu mutlu nice yıllar diliyorum..

Bunlarda Nişantaşı detayları
Kendi el emeğim ismimin ve soyadimin bas harfleri yazili ugglarim 👍♥️
Buse Terim tasarımlı dilek ağacı herkesin ilgi odağı .. 👍

Herkese Mutlu Yıllar 😘

1 yorum: