10 Mayıs 2012 Perşembe

Yıldırım Mayruk Defilesi 2012

Yıldırım Mayruk defilesi daveti geldiğinde gerçekten çok mutlu oldum.. Çünkü Yıldırım Mayruk gerçekten üstad denilebilecek insanlardan..Defile Swiss Oteldeydi ..Çok güzel hazırlanılmış standlar bizi bekliyordu..
Büyülenmiş bir şekilde içeri girdim.. Emel Acar her zamanki gibi çok zarif ve çok şıktı..
Deniz Pulaş,Özge Ulusoy ve Ece Gürsel defilenin mankenleri arasındaydı..Deniz Pulaş senelerdir işini en güzel yapan mankenlerden biri..Onu bu konuda takdir etmemek imkansız.. Gelelim Mükemmel defileden detaylarımıza..


                                                     Barbaros Şansal ve Emel Acar yanyana..





                                               Kıyafetlerdeki gül detayları zarifliğin simgesi..

 Ece Gürsel Sert duruşları ve pozlarıyla bence defileye damgasını vurdu..




 Deniz Pulaş ise defilenin en güler yüzlü en tatlı mankeniydi..
 Aralardan Siren Ertanı çekmeye çalıştım..Herzaman ki gibi Asilliği ile ön planda..







 
                                               Sahneye gelinlik çıkar ve defile sona erer..




 Ve Yıldırım Mayruk sahnede..




                                                            

               2023'e hikayeler defilesi böyle son buldu.. Ben bayıldım..İnşallah sizde beğenirsiniz..

1 yorum: