20 Mayıs 2012 Pazar

Ops! BAYILACAKSINIZ

Gerçekten OPS diyorum ! Gördükçe açıp açıp tekrardan bakasım gelen bu aksesuarlar gerçekten insan'a hepsini almalıyım dedirtiyor. Öyle değil mi?
Kolyeleri,yüzükleri,bileklikleri,küpeleri..
Hepsi birbirinden güzel birbirinden renkli..
Hem Modaya da uygunlar :) Pastel tonlarda neon tonlarda bulunmakta..
Yaniiiii bu tatlı şeyler her yerde her zaman takılabilcek aksesuarlar
Renklere tatlılıklara bakın .. Herkeste 1 tane bulunmalı demek istiyorum ama insan hangi rengini alıcağına karar veremez ki ;)En iyisi birkaç tane alıp güzel güzel kombinlemek..Arm partyler oluşturmak :)
                                                                      Neon Renkler :)

                                                                        Küpeler :)
                                                            Kolyelerimiz de pek şık..




                                                        ''RENGARENK BİLEKLİKLER''












                                        Tektaş'ımı kendim aldım diyenlere özeel yüzükler :)






                                         Umarım sizlerde en az benim kadar  beğenirsiniz.. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder