1 Ağustos 2011 Pazartesi

bir sapanca harikası ..




                        fotograflarım çamlı konakta çekildi..
                        ÇAMLI KONAK maşukiye'de gidilip görülmesi gereken harika bir yer..doğayla iç içe ve nezih bir mekan istiyorsanız çamlı konak tam sizin için..  gittim gördüm test ettim !

harika çalışanları mükemmel servis kalitesiyle çok çok memnun kalabilceğiniz bir yer..
               TAVSİYE EDİYORUUUM ŞİDDETLE ! :)



TABİ EĞER DİYOSANIZ Kİ BEN DAHA FAZLA İÇ İÇE OLMAK İSTİYORUM DOĞAYLA OZMAN BİR MEKANIMIZDA SİZİ İÇİN GELSİN..






burada herşey çok dogal.. sular ağaç kovuklarından akıyor..
KAHVALTISI HARİKAAA :) DEMEDİ DEMEYİN!

                                          
ŞİMDİ SIRA SAPANCA KIYI RESTORANTTA !




        
çok şık ve nezih bir yer.. ama en güzel bahçesinde ki harika çiçekler ve süsler..
nereye gidilceğine siz karar verin ama bence kesinlikle gidinn !

                                               VENİ VİDİ VİCİ <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder