15 Temmuz 2011 Cuma

finally :)

EVET,aylardır sürekli fikir değiştirip ertelediğim blogumu sonunda açtım..
Sürekli birşeyler yaratmaya olan sevgimi ve ilgimi daha minicikken annemlerin bana aldığı barbie bebek kıyafetlerini çıkarıp yerine kumaş satan yerlerden aldığım kumaşlarla kıyafet yapmamla anladım..
Ne yazık ki moda tasarım okumak için çok geç kaldığımı İstanbul Üniversitesi Fransız Dili ve Edebiyatı bölümünü ilk tercihimle kazandığımda anladım ..
Geç olsun Güç olmasın derler ya .. ben de okul bittikten sonra moda tasarımı okuyup kaybettiğim yılları kapatma kararı aldım.. tabiki Fransızcadan da uzaklaşmamak gerek öyle değil mi ? Ne de olsa modanın başkenti olan PARİS'te barınmak için Fransızca çok işime yarayacak..  <3

Bende birşeylerle başlamak istedim.. İyi mi  yoksa kötü mü  yaptım ?
Bekleyip göreceğiz...
DENİZ ERTÜRK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder